יום שבת, 11 ביולי 2009

אני דווקא נהנה

אני נהנה מהעבודה בעירייה. כשרק נבחרתי, חששתי שיש בחירות פעם בחמש שנים, ובאמצע לא קורה כלום, במיוחד אם אני הולך לאופוזיציה. בטח תשאלו אותי: "מה אתה כל כך נהנה להיות חבר האופוזיציה היחיד?" התשובה שלי פשוטה: אני חבר בכל הוועדות, אני מרגיש שכל הזמן אני עושה. ישיבות הוועדות מאפשרות לי ללמוד על כל תחומי הפעילות של העירייה וללוות את התהליכים השונים. אני מוודא (כמיטב יכולתי) שהדברים מתנהלים כמו שהם צריכים להתנהל, שהחלטות שמתקבלות מנומקות כמו שצריך ושהשיקולים בקבלת ההחלטות הם שיקולים ענייניים ולא אינטרסים צרים.

אבל היתרון הגדול הוא שאני לא מחויב למשמעת קואליציונית. זה נותן לי גמישות להציע הצעות התייעלות, להעלות רעיונות יצירתיים, לשמש פה לתושבים שלא מוצאים כתובת בעירייה ולחשוב בתור תושב – אבל לפעול כמו חבר מועצה.

אני בא מקבוצת אנשים שחושבים, שרמת השרון יכולה להתנהל באופן אחר לחלוטין. אנחנו מאמינים, שהעירייה צריכה להיות שקופה יותר, שהתושבים צריכים להיות שותפים מלאים לתהליכי קבלת ההחלטות, ושעקרונות של מינהל תקין צריכים להיות נר לרגלי הנבחרים ועובדי העירייה כאחד. אני וחבריי מאמינים, ש"מושבה קטנה וירוקה" זאת לא סתם סיסמה, ושאיכות חיים ואיכות סביבה מוכרחות להיות מעמודי התווך המרכזיים בהתנהלות עירייה במאה ה-21.

בחיי המקצועיים אני עורך דין בתחום המסחרי ובשוק ההון ובחיי הפרטיים אני גרוש ואבא לנועם (בת שבע וחצי) ולרועי (בן חמש). אם אתם חושבים שלהיות חבר מועצת עיר זה קל, נסו להיות גם עורך דין ואבא. אבל למרות שאני אבא, אני עדיין מקדיש עשרות שעות בשבוע לענייני העירייה, ולמרות שאני חבר מועצת העיר, אני עדיין מקדיש המון זמן לילדים שלי.

הבלוג הזה, תושבי רמת השרון, הוא בשבילכם. אתם קוראים עיתונים, אתם מתעדכנים מחברים, אבל אין כמו דיווח "מבפנים". אספר לכם על מה שקורה במועצה ועל מה שקורה בוועדות, על מנת שנוכל יחד להשפיע לטובת איכות החיים של העיר שלנו.
אני מזמין אתכם להגיב, להשמיע את קולכם, להתייעץ ולהעביר ביקורת.

נתראה בפוסטים הבאים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה