רקע -
לאחרונה הגיעו אליי תלונות של תושבים על זמני המתנה ארוכים בקבלת קהל במחלקת הארנונה בעיר.
שאילתות –
1. מהו מספר הפונים במסגרת קבלת הקהל במחלקת הארנונה בעיר ?
2. מהו זמן ההמתנה הממוצע של תושב בקבלת הקהל במחלקת הארנונה ?
3. האם נעשה סקר שביעות רצון לבחינת רמת ואיכות השירות שניתן לתושבים במסגרת קבלת הקהל במחלקת הארנונה ?
4. האם לא סבורה הנהלת העירייה כי יש להוסיף עמדות שירות לטובת הפונים למחלקת הארנונה ?
לינק לישיבת המליאה בה נדונה השאילתא
לאחרונה הגיעו אליי תלונות של תושבים על זמני המתנה ארוכים בקבלת קהל במחלקת הארנונה בעיר.
שאילתות –
1. מהו מספר הפונים במסגרת קבלת הקהל במחלקת הארנונה בעיר ?
2. מהו זמן ההמתנה הממוצע של תושב בקבלת הקהל במחלקת הארנונה ?
3. האם נעשה סקר שביעות רצון לבחינת רמת ואיכות השירות שניתן לתושבים במסגרת קבלת הקהל במחלקת הארנונה ?
4. האם לא סבורה הנהלת העירייה כי יש להוסיף עמדות שירות לטובת הפונים למחלקת הארנונה ?
לינק לישיבת המליאה בה נדונה השאילתא
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה