יום רביעי, 23 במאי 2012

איילת הכניסה נוקאאוט לרוכברגר ואנחנו אלה שמשלמים את המחיר

זוכרים את עובדת העירייה שהקליטה את רוכברגר מאיים עליה לתחקיר את עמנואל רוזן בערוץ 2? זו שראש העירייה אמר לה "זה יכול להיות או חבל תלייה או חבל הצלה"? אז השבוע אותה עובדת, איילת שושני ג'ינו, אשר כיהנה, בין השאר, כממונה על הנכסים ויועצת ראש העירייה למעמד האישה בעיריית רמת השרון, ניצחה בנוקאאוט את רוכברגר בבית המשפט, כאשר בית המשפט האזורי לעבודה בתל-אביב קבע, כי פוטרה שלא כדין.

על חומרת המעשים של ראש העיר, ניתן ללמוד מהעונש שמטיל בית המשפט על העירייה, ואני מצטט: "במקרים חריגים במיוחד יחוייב המעסיק בתשלום העולה על שנת שכר.... בשים לב לחומרת המסקנות אליהן הגענו, ולאחר התלבטות לא קלה, לתוצאה שאין לאכוף את יחסי העבודה, ותחת זאת להורות כי הנתבעת (עיריית רמת השרון, א.ג.) תשלם לתובעת (איילת שושני ג'ינו) פיצוי על הצד הגבוה של 24 חודשי שכר, וזאת על בסיס שכרה האחרון של התובעת, על כל רכיביו." ומוסיף בית המשפט: "אנו סבורים כי זה המקום לפסיקת פיצוי "עונשי" ובכך אנו מביאים לידי ביטוי סלידתנו הן מהליך הפיטורים והן ממניעיו". בנוסף קבע בית המשפט לג'ינו הוצאות בסך כולל של 50,000 ש"חף וכי לאור התנהלותו של ראש העיר בעניין הם מחייבים את רוכברגר לשאת באופן אישי בסכום של 25,000 ש"ח, מתוך סכום זה.

לפסק הדין המלא ליחצו על הלינק הבא:

https://docs.google.com/file/d/0BzXYuI6d_suPeWJQNy1uRTZQX2M/edit

איילת ג'ינו יכולה להיות מרוצה מאוד - בית המשפט גם קבע, כי לא היה שום פגם במעשיה במהלך עבודתה, וכי היא הייתה עובדת איכותית ומועילה לעירייה, וגם קבע לה פיצויים בשיעור כפול מהסכום הגבוה ביותר שנהוג לתת. אנחנו תושבי רמת השרון יצאנו נפסדים פעמיים, גם הפסדנו עובדת ברמה גבוהה, שעשתה עבודה לא פשוטה באומץ רב, וגם המיסים שלנו הם שיצטרכו לממן את התנהגותו הפסולה והכוחנית של רוכברגר. לכן בכוונתי לפנות ליחידה לחיוב אישי במשרד הפנים ולדרוש, כי כל סכום התביעה יושת על רוכברגר, לאור אחריותו הבלעדית לפיטוריה הלא מוצדקים של הגב' ג'ינו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה