יום שלישי, 26 ביוני 2012

ושוב מתברר עד כמה רוכברגר מזלזל בקופה הציבורית ורואה בה קופה קטנה לטובת ענייניו האישיים.
במקביל לערעור שהגישה העירייה על פסק הדין בו נקבע שפיטוריה של הגב' איילת שושני ג'ינו היו שלא כדין, הגישה העירייה בקשה לעיכוב ביצוע רק לגבי ההוצאות שהוטלו על ראש העירייה (למה העירייה מגישה על חשבונה בקשה שלא נוגעת לה כלל???). בבקשה מנמקת העירייה מדוע יש לעכב את ביצוע התשלום של ראש העיר:
"לאור שיעורן הגבוה של ההוצאות (הכוונה ל- 25,000 ש"ח שהוטלו ישירות על רוכברגר (א.ג.))  יש ולא תוכל המשיבה (איילת) להשיב את אותן ההוצאות במועד מאוחר יותר ובאם הערעור יתקבל."
כלומר האפשרות שאיילת לא תוכל להחזיר את סכום הפיצויים שנקבעו לה, בגובה מאות אלפי ש"ח, לא מטרידה את העירייה והעומד בראשה, אלא רק החשש שרוכברגר לא יקבל בחזרה את ה- 25,000 ש"ח שלו...
ואם זה לא מספיק חוצפה, אז ממשיכה העירייה ואומרת: "לאור סכומי הכסף המכובדים אשר נקבעו לטובתה של המשיבה (איילת) במסגרת פסק הדין, לא ייגרם כל נזק למשיבה,  באם תשלום ההוצאות האישיות בלבד שנפסקו לחובת ראש העיר, יעוכב עד למתן הכרעה בפסק הדין בערעור."
כלומר - ראש העיר משתמש בכספים הרבים (ולדעתו הלא צודקים) ששילמה העירייה, כדי להצדיק דחייה בתשלום הפרטי שלו.
איציק - אם לא מגיע לאיילת כסף והפיטורים הינם כדין, היית חייב לדרוש עיכוב ביצוע על כל הכסף!!!! העובדה שבחרת לבקש לעכב אך ורק את התשלום שהוטל עליך, מראה שאין לך אמון בערעור שהעירייה הגישה ושכל מה שמעניין אותך זה העניינים האישיים שלך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה